Popis inzerátu

21.12.2017 09:06 Informace: Pravá ruka obchodního referenta, vyřizuje pro něj běžnou administrativní agendu. Obsluhuje kancelářskou techniku: kopírování, tisk i faxování. Na poradách a jednáních pořizuje zápisy. Zajišťuje objednávání a evidenci kancelářských potřeb. Sleduje a eviduje veškerou příchozí a odchozí firemní korespondenci. Požadujeme: SŠ vzdělání obchodního, ekonomického směru. Aktivní znalost anglického nebo německého jazyka. Schopnost jednání s lidmi, komunikativnost, zodpovědnost, spolehlivost a samostatnost, odolnost vůči stresu, zájem učit se novým věcem, výhodou praxe v oboru s hutním materiálem (není podmínkou). Nabízíme: Pracovní poměr na dobu určitou, 40 hodin týdně.

Zobrazit celý popis
20 000 Kč
Petra Hochmannová offline Hodnocení 0% (0) Udělit hodnocení Zobrazit telefonní číslo
Načítání mapy ...
ID: 5068    5 zobrazení   Ostrava, okres Ostrava-město
Podobné inzeráty
Nabídka - 27.4.2018 19:40
Dohodou
Nabídka - 6.1.2016 19:19
55 555 Kč
Nabídka - 10.12.2017 15:38
0 Kč
Nabídka - 11.12.2018 20:23
Dohodou
Nabídka - 26.4.2016 10:09
Dohodou
Nabídka - 6.12.2017 13:17
25 000 Kč
Poptávka - 24.6.2019 21:24
Dohodou
Nabídka - 10.6.2017 09:12
25 000 Kč
Nabídka - 3.2.2018 11:02
25 Kč
Nabídka - 15.11.2018 21:26
200 Kč